به دنبال یک فریم شاد

به دنبال یک فریم شاد

ثبت دقایق خوب و شاد زندگی من... در فریم های کوچک وبلاگ
به دنبال یک فریم شاد

به دنبال یک فریم شاد

ثبت دقایق خوب و شاد زندگی من... در فریم های کوچک وبلاگ

پی دی اف فصل اول رمان

خب ... بالاخره فصل اول تموم شد ... البته بقیه فصل ها اینقدر طولانی نیستند.... کل کتاب 32 فصله ... بعضی فصلها دو صفحه هم نمیشن... اما این فصل بلند بود...


خوب میدونم که ترجمه روان و خوبی نکردم... اما به عنوان اولین کار ترجمه ام ..... از خودم راضیم  ( ای از خود راضی!)


اما هر چی میره جلو ... بیشتر و بیشتر از داستان بدم میاد......خیلی زیادی تینیجریه!!... به خودم میگم حیف وقت و چشمم که تلف ترجمه این قصه بشه!....


ده فصلشو ترجمه کردم.... بقیه رو فقط خوندم ........حالا یه مدت  بیخیال ترجمه میشم و .........روی ر مان نوشته ی خودم ذوم میکنم........یه کمی سریع برم جلو... 


اما فصلهایی که ترجمه کردم رو ... کم کم اینجا میذارم ......... تا ببینم بعد چی شود!


اینم لینک پی دی اف فصل یک  



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد