به دنبال یک فریم شاد

به دنبال یک فریم شاد

ثبت دقایق خوب و شاد زندگی من... در فریم های کوچک وبلاگ
به دنبال یک فریم شاد

به دنبال یک فریم شاد

ثبت دقایق خوب و شاد زندگی من... در فریم های کوچک وبلاگ

جلد دو رمان فاجعه زیبا


بالاخره یه کانال زدم... برای ترجمه  جلد های بعدی رمان فاجعه زیبا... فعلا جلد ۱.۵ رو کامل ترجمه کردم و گذاشتم... و الانم ترجمه جلد دوش شروع شده ... امیدوارم بتونم تمام جلدهاش رو ترجمه کنم... 

آدرسش اینه :  @soodytrnovels

در ضمن... یه داستانم خودم دارم می نویسیم به اسم تقویم های پاره ... اونم داخل کانال میذارم... جالبه که بعضی ها ازش خوششون اومده ...

دوست دارم آمار کانالم بره بالا... ولی ظاهرا خیلی سخته ... دنیایی دارن این ادمین ها واسه خودشون ... یه  زبان تخصصی دارن .... که پره از اصطلاحات مخصوص خودشون... و یه شغل تمام وقته کارشون ....... اونم بدون دستمزد........البته ادمین های پولی هم هستن ... ولی من دیگه از چند و چون اونا خبر ندارم... 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد