به دنبال یک فریم شاد

به دنبال یک فریم شاد

ثبت دقایق خوب و شاد زندگی من... در فریم های کوچک وبلاگ
به دنبال یک فریم شاد

به دنبال یک فریم شاد

ثبت دقایق خوب و شاد زندگی من... در فریم های کوچک وبلاگ

همه چی مون به همه چی مون میاد!

در کل ترم 16 جلسه ای .... از مجموع 35 تا دانشجوی مندرج در لیست .... فقط 6 هفتا سرکلاس حاضر شدن.... 

کلی هم اطلاعیه به در و دیوار نصب کردن که هر دانشجویی که غیبت هاش بیش از حد مجاز بشه.... از شرکت در امتحان محرومه.... توی کانالشونم نوشتن ....

حالا که آخر ترم شده.... لیست اسامی حذفی ها رو که 20 و چندتایی بودن....رد کردم آموزش و گفتم چون اصلا اینا رو رویت نکردم ...حق شرکت در امتحان فاینال رو ندارن..........

دو روز بعدش ...یه روز قبل از آخرین جلسه کلاس.......معاون آموزشی دانشگاه زنگ زده گوشیم.... که اینا امروز اومدن اینجا و میخوان فردا بیان سرکلاس..... اجازه میدین بیان؟ از نظرتون که اشکالی نداره؟


گفتم....بی پرده بگم... از نظر من کاملا اشکال داره و اصلا درست نیست که اینا امتحان بدن...........


اما چون می دونستم که حرفاش فقط یه تعارف الکی بوده و این دانشگاه ظاهرا همون اول به دانشجو میگه تو فقط ثبت نام کن و برو دنبال کارت و آخرشم بیا امتحان بده و قبول شو............ اضافه کردم:


ولی اگه روال دانشگاه شما اجازه میده ... خب تشریف بیارن....


که سریع جواب داد: باشه پس ... اینا فردا میان سر کلاس و ما هم براشون کارت شرکت در امتحان صادر می کنیم....


فرداش کلاس تقریبا پر بود!............ منم خیلی بهشون بی محلی کردم و  حال چندتاشون که هی بی مزه پراکنی می کردن رو هم ...تو قوطی کردم و..........حساب کار دستشون اومد...

رسما هم اعلام کردم نمره کلاسی همه شون صفره ............


و تصمیم دارم به هیچ کدوم نمره ی بالای 12 ندم............ در عوض اونایی که سرکلاس بودن رو.......18 به بالا میدم........


به من میگن استااااااااااااااد.... نه برگ شلغم!

 

خولا3 که .... کلا همه چی کشکه......... درس و دانشگاه و دانشجو و استاد و .......همه چی رو به گند کشیدن رفت.......