به دنبال یک فریم شاد

به دنبال یک فریم شاد

ثبت دقایق خوب و شاد زندگی من... در فریم های کوچک وبلاگ
به دنبال یک فریم شاد

به دنبال یک فریم شاد

ثبت دقایق خوب و شاد زندگی من... در فریم های کوچک وبلاگ

مُرده، زنده می شود!

فکر می کردم بلاگ اسکای مُرده... یعنی از کار افتاده........ آخه یکی دوباری سعی کردم بیام و بنویسم... سایت اصلی باز نشد برام...

نمی دونم واقعا چرا!.... اون موقع خراب بوده یا من دقت کافی نداشتم یا چی.......... به هر حال هرچی بود  باعث شد تقریبا یک سال و نیم از آخرین پستم در این وبلاگ بگذره ..... و گذارم بهش نیوفته...


وبلاگ نویسی  رو خیلی دوست داشتم و دارم .... اما فرصت محدودی که برای انجام کارهای مورد علاقه ی شخصی ام دارم.... دیگه اونقدر نیست که بتونم به وبلاگ نویسی اختصاصش بدم.... حتی دیگه فقط واسه درد و دل هم نمیشه........ 

توی تلگرام یه کانال زدم برای خودم و حرفایی که می خوام با خودم بزنم... این طوری سریع تر میشه نوشت و بهش دسترسی داشت.......

دنیاست دیگه.........  هرچقدر هم مقاومت کنی یه وقتی دیگه مجبوری  با هاش راه بیای و همراهش جلو بری.... چسبیدن به گذشته از نظر من کار جالبی نیست.....