به دنبال یک فریم شاد

به دنبال یک فریم شاد

ثبت دقایق خوب و شاد زندگی من... در فریم های کوچک وبلاگ
به دنبال یک فریم شاد

به دنبال یک فریم شاد

ثبت دقایق خوب و شاد زندگی من... در فریم های کوچک وبلاگ

کلاس زبان!

هفت ساله بودم که برای اولین بار به کلاس زبان رفتم...... توی مدرسه خودمون... از ساعت ۱۲ و نیم ظهر تا ۲ بعدظهر ... هر روز هفته .... بعد از کلاس های عادی مدرسه ...زبان داشتیم... البته شرکت در کلاس های زبان اجباری نبود.... و هرکسی دوست داشت ...بچه اش را ثبت نام میکرد....... و پولی هم بود.... 

کتاب هاش رو خیلی خوب یادمه ....... سه تا کتاب بود به رنگ های آبی برای ثلث اول ... قرمز برای ثلث دوم ... و سبز برای ثلث سوم........کتابها در قطع جیبی و با حلد شومیز بود...... صفحات سمت چپ متن درس بود و صفحات سمت راست تصویر مربوط به عکس ......که خیلی هم خوش آب و رنگ بود.... 

مثل کتاب فارسی اون زمان که ....... نقش اصلی هاش دارا و سارا بودند.......این کتابها هم دوتا نقش اصلی داشت به اسم  پیتر(  Peter)  و جین (  Jain) ... 

سه سال  اول و دوم و سوم دبستان ....... این کلاس ها رو رفتم و همیشه هم نمره هام ۲۰ بود....... تا اینکه انقلاب شد و بساط زبان انگلیسی  مدتی برچیده شد........


اما کلاس زبان رفتن من ... بطور متناوب ادامه پیدا کرد و هیچ وقت هم فرا تر از ۳ ترم نرفت! و بعد دوباره از اول ...از سطح صفر شروع میشد!.......سوم راهنمایی ....  اول دبیرستان....... سال اول دانشگاه.... سال چهارم دانشگاه ..... بعد از اخد لیسانس ..... بعد از اخذ فوق لیسانس ..... بعد از مادر شدن ...... بعد از مادر شدن مجدد....... دو سال قبل.........و حالا !! ......خولا۳ ...ز گهواره تا گور کلاس زبان برو که میگن منم!


اینا رو گفتم که بگم دارم میرم کلاس زبان....اموزشگاه نیکو صفت...... مکالمه صرف هست ... از روش فقط شنیدن و تکرار ... و اگه لازم بود حفظ کردن......نمیدونم واقعا چقدر خوبه یا بد.....اما اون هایی که قبلا رفتن همه تعریف میکنند و میگن.......واقعا مفیده ....... حالا تا اخر خرداد که ترم یک وکتاب اولش تموم میشه .....باید صبر کرد و دید.......

 

 

امروز ۱۰ اسفنده .....یک ماه تقریبا تموم شدو .... اولین امتحان رو دادم .... شدم ۱۸ ونیم ...... ممتحنه گفت خوبه اما باید بری کلاس تمرینی .............آخه وقتم کجا بود من!!!!؟


 پ.ن : ترم یک نیکو صفت رو تمام کردم...برای من واقعا عالی بود... پیشرفت خیلی خوبی داشتم.. اما متاسفانه با رسیدن فصل تابستان و تعطیلی بچه ها... فرصت رفتن به کلاس از دست رفت و بازم من در جا زدم.... بعدش اواخر پاییز ...نزدیک منزل یک کلاس زبان جدید افتتاح شد... گفتم اینجا نزدیکه ...برم اینجا ...رفتم و ثبت نام کردم... اما اینبار حتی به اخر ترم هم نرسید... مریض شدم یکماه خانه نشین بودم... در ضمن اصلا از معلمش و متدش راضی نبودم.... ولی داستان کلاس زیان رفتن من هنوز تموم نشده!!!!!!!!... ترم زمستونی کلاسهای فن ترجمه ثبت نام کردم... مال جهاد دانشگاهیه... اما اونم سه 4 جلسه بیشتر نرفتم... و مضحک ترین قسمت ماجرا این جاست که ......همچنان دارم رمان ترجمه میکنم .......و یه کانال هم براش زدم....... ولی فعلا که خیلی خوبه و ازش لذت می برم ... بخصوص وقتی که از سایت ها میان و میگن ترجمه ات خوبه و... بیا با ما همکاری کن..........بیشتر تر کیف میکنم!!

نظرات 2 + ارسال نظر
افق جمعه 10 آذر 1396 ساعت 01:37 http://ofogh1395.blogsky.com

فکر میکردم فقط سیستم کلاس زبان رفتن خودم این طوریه
به قول دوستم چنگالی رفته بودم
یکی در میان



به کسی نگو... ولی دوباره رفتم یه کلاس زبان دیگه ثبت نام کردم......از دی ماه شروع میشه!

موسیو عابد سه‌شنبه 3 اسفند 1395 ساعت 14:55

به امید رفتن مجدد به سطح صفر کلاس‌های زبان نیکوصفت!

سلام مهندس....
سطح صفر رو مجدد میرم .... اما نه نیکو صفت ... تنوع هم لازمه ... هر بار یه اموزشگاه جدید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد