به دنبال یک فریم شاد

به دنبال یک فریم شاد

ثبت دقایق خوب و شاد زندگی من... در فریم های کوچک وبلاگ
به دنبال یک فریم شاد

به دنبال یک فریم شاد

ثبت دقایق خوب و شاد زندگی من... در فریم های کوچک وبلاگ

بینوایان

دوشنبه گذشته یه بنده خدایی مهمونم کرد و خانوادگی رفتیم دیدن تاتر موزیکال بینوایان...


درکل خوب بود... البته اگه قرار بود 150 تومن پول بلیط بدم نع!!.... 


با این که تقریبا جلو و وسط سالن نشسته بودیم ... صورت بازیگرها چندان معلوم نبود... صدای خوندنشون هم که  دیگه نگم!... خب البته از هنرپیشه نمیشه انتظار اپرا خون رو داشت... به زعم من ...همین قدر هم که تونستن از پس کار بربیان... خوبه.....


اصولا از اپرا خوشم نمیاد.... صداهاشون برای من گوش خراشه....  البته من چیز زیادی از موسیقی سرم نمیشه........اهلشم نیستم......... ولی خب ...اپرا هم یه سبک خاصه که طرفداراش حداقل توی ایران خیلی کم هستن...


شعرهایی که می خوندن اغلب نامفهوم بود... و وقتی که همزمان چند نفر باهم می خوندن...دیگه هیچی اش معلوم نبود جز نعره ها ی مردونه یا جیغ های زیر زنونه....


اما صحنه های خوب هم داشت.... 


به نظرم بهترین بازیگرها... خانم و آقای تناردیه بودن.... بخصوص آقای تناردیه.... نقشش رو  هوتن شگیبا بازی میکرد..........همون که تو سریال لیسانسه ها ...همه اش دنبال زن می گشت و فرت و فرت عاشق میشد....... توی نقش تناردیه واقعا عالی بازی کرده بود...


کلا این تاتر واسه ما 42 تومن تموم شد که هزینه رفت و برگشت مون بود........ و شب خوبی را برامون رقم زد........


اما سالن 2500 نفری اون ...تقریبا پر بودو با توجه به این که هفته ی آخر هم بود..........مطمئنا فروش خوبی داشته........بلیط هاش علی رغم گرون بودن... از مدت ها قبل رزرو شده بود.........و مونده بودم که ملتی که به این طور جاها با هزینه شخصی میان.......... راه های کسب درآمدشون چیه عایا!!؟



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد